Kies uw taal: Nederlands Français

Beleef een overgetelijke dagBedrijfsevent of Seminarie

Vraag prijslijst aan

Huis Van Wonterghem is perfect uitgerust voor de meest uiteenlopende bedrijfsevents, seminaries, brainstormsessies, productvoorstellingen en conferenties.

De stijlvolle moduleerbare en polyvalente zalen van Huis Van Wonterghem en Maelstede zijn voorzien van een professionele audiovisuele uitrusting en wifi.

Deze kunnen culinair ondersteund worden in een gezellige sfeer.
Ter plaatse beschikt u over verschillende cateringmogelijkheden, net als op locatie. Er is ook mogelijkheid om uw seminarie af te sluiten met een drink.

Onze formules

Dankzij onze transparante formules weet u waar u aan toe bent, en kunt u uw feest of event afstemmen op uw budget. Wij vermelden telkens mogelijke supplementen, en denken graag met u mee om uw dag nog mooier en persoonlijker te maken.

Zaalhuur per dag

Tot en met 25 personen bedraagt de zaalhuur 250 euro.
Vanaf 25 tot 60 personen bedraagt de zaalhuur 10 euro per persoon (tot een maximum van 600 euro)
Vanaf meer dan 60 personen bedraagt de zaalhuur 600 euro.

Uw feest op maat

Net als bij onze feesten wordt elk event op maat van uw bedrijf uitgewerkt.
Wilt u uw bedrijfsfeest in een speciaal ontworpen decor of thema? Het creatieve team van Huis Van Wonterghem denkt met u mee en zorgt voor een vlekkeloze uitvoering.

Naast enkele vaste menuformules bieden wij de mogelijkheid om uw feest volledig persoonlijk in te vullen, op basis van capaciteit en stijl.

Aanvraag prijslijst

Gezellig en hip feest

Kleinere feesten en events kunnen doorgaan in onze recent vernieuwde en hippe zaal "Launch".

Er is een vrije invulling van uw feest of event, met of zonder eten. Op die manier is er voor elk budget een invulling naar wens, zonder in te boeten op het comfort van u en uw gasten.

Wij creëeren het feest van uw dromen

Onze troeven

  • De receptie kan zowel binnen als buiten. We rollen de rode loper uit voor een ontvangst op maat. Ons team verwelkomt, begeleidt en bedient alle gasten. Dit kan zowel aan hoge als aan lage receptietafels.
  • Of uw groep klein of groot is, uw feest, seminarie of evenement gaat door in een afzonderlijke ruimte met een eigen zaalverantwoordelijke.
  • De zaal zetten wij zelf naar wens volledig klaar en wordt nadien ook door ons terug schoongemaakt. Geen zorgen voor u.
  • In onze hypermoderne keuken realiseren we al uw culinaire wensen.
  • Elk menu kan zonder extra kosten aangepast worden voor vegetariërs of mensen met een voedselallergie.
  • Al onze zalen beschikken over een moderne klankinstallatie. Wij kunnen een DJ voor u boeken, of u kunt hier zelf voor zorgen. Wij voorzien passende achtergrondmuziek, en een microfoon voor speeches of animatie.
  • Onze zalen beschikken over flink wat faciliteiten: ruime parking, gratis WIFI, airconditioning, toegankelijkheid voor mindervaliden, een projectiescherm, een kluis, private toiletten, een enveloppebox, gastenboekhouder en nog veel meer. Onze zin voor afwerking is legendarisch, ons oog voor detail iets waar we trots op zijn.
  • Extra audiovisueel en presentatiemateriaal kunnen wij, op vraag, voor u huren.

Snuif de sfeer op in deze feestzaal

Enkele foto's

Info of brochure aanvragen?

Hebt u een vraag of opmerking? Vul dan onderstaand formulier in.
Of vraag gratis en geheel vrijblijvend onze brochure(s) aan.

Meer info?

Neem dan contact op met één van onze specialisten.
Zij helpen u graag verder.

056 70 00 00